Owsianka z preparowanymi zbożami i truskawkami

1

Poniedziałek ruszamy zdrowo i z mnóstwem energii. Zapraszam was na tygodniowy cykl śniadań z owsianką w tle!

Owsiankę uwielbiam!

Do jedzenia płatków owsianych górskich zalanych wodą, z mnóstwem dodatków, zaraził mnie mój tata, który odkąd tylko pamiętam tak właśnie zaczyna swój dzień. Chcąc i Was zachęcić do spożywania owsianki przygotowałam zestaw na 7 dni. Co dzień, przekaże Wam mój nowy, zdrowy pomysł na kolorową miseczkę zdrowia. A na przyszły tydzień na pewno wymyślę nową akcję, gdzie przez tydzień będę Was zachęcać do kolejnych zdrowych śniadań, z równie inspirującym i pożywnym głównym składnikiem w tle! 🙂

3

Owsianka z wieloma zbożami i truskawkami 

Receptura na jedną porcję:

– 2 czubate łyżki płatków owsianych górskich

– 2 czubate łyżki mieszanki Lekkich zbóż (preparowanych: gryka, kasza jaglana, ziarno orkiszu, ryżu brązowego, amarantus, suszone jabłko, liofilizowane maliny i jeżyny). Ostatnio w sklepie znalazłam mnóstwo nowości związanych z żywnością naturalną. Wśród nich produkty śniadaniowe o nazwie Lekkie Zboża (firmy Radix-Bis). To nie jest żadna reklama ;),  ale polecam Wam, bo za niecałe 3 złote mamy taki fajny miks ciężko dostępnych produktów zbożowych. 

– 4 sztuki świeżych lub mrożonych truskawek

– pół łyżeczki siemienia lnianego

– szczypta cynamonu

– woda

– 1/4 szklanki mleka 2% tłuszczu

Do dzieła! 

Płatki zalewamy wodą. Gotujemy do miękkości. W trakcie gotowania dodajemy cynamon i siemię lniane. Na koniec dolewamy mleko, chwilę razem gotujemy. Kiedy owsianka już będzie się kleić, dorzucamy pokrojone w kosteczkę truskawki i podajemy w miseczce na stół. Prawda, że prosto? A jak zdrowo! 😉

SMACZNEGO!  

4 5

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.